Wrap up na twee weken…

Waar te beginnen? Dat is iedere keer de vraag die ‘opplopt’ als ik een stukje wil schrijven over het honourscongres in Seattle. En het was ‘awesome’ ! Niet verwacht dat ik zoveel informatie, leuke ideeën, verrassende gesprekken, interessante verwijzingen, zou opdoen. Het begon met de internationale receptie waar we warm welkom werden geheten door de organisatie van NCHC. Daarna de dansworkshop (waar Brigitte over schrijft) waarin de connectie tussen lichaam en geest helder en ervaringsgericht onder de aandacht gebracht wordt. Ik krijg meteen ideeën voor een dansworkshop binnen de TopClass-community. ..

De rest van de dag(en) heb ik bijeenkomsten gevolgd over leiderschap, diversiteit, community, didactiek, mindfulness. De opbrengst daarvan ziet er ‘schematisch’ als volgt uit:wp_20161031_006

Het thema van het congres : Know yourself. En mezelf kennende wil ik alle informatie met zoveel mogelijk mensen delen. Nieuwsgierig geworden? Kom komende donderdag naar de Wrap-up Seattle van 16.00-17.30 uur Faculteit Educatie, Padualaan 97, medewerkersruimte 2.081!

Leave a Reply

